poniedziałek, 25 maja 2020

Przedszkolny Świat 2 - Dzień Mamy




Dzisiaj wyjątkowy dzień, bo Dzień Mamy! Trochę pochmurny, ale Ty na pewno sprawisz, że dla Mamy zaświeci słoneczko!
Postaraj się, aby cały był wypełniony niespodziankami, całuskami, przytuliskami i uśmiechami.
Jeśli potrafisz: przygotuj śniadanko dla mamy, wyczaruj dla mamusi domowy salon piękności - posmaruj kremem jej buzię i rączki, zrób jej piękny makijaż pomaluj paznokcie, wręcz laurkę, która przygotowałeś w zeszłym tygodniu.
Powiedz Mamusi za co ją kochasz, a na dobranoc opowiedz jej piękną bajkę.


Piosenka dla Mamy czy pamiętacie? Zaśpiewaj dla Mamy JESTEŚ MAMO SKARBEM MYM

Śpiewające Brzdące - Jesteś mamo skarbem mym".

    1. Kiedy mija noc i dzień nastaje,
 Zawsze mówisz mi - witaj kochanie.
Po czym tulisz mnie, czule całujesz,
Więc zaśpiewam Ci, to co ja czuję.
 Proszę otwórz serce swe,
 Niech w nie wpadną słowa te,
 Które Tobie teraz ja, Podarować właśnie chcę.

 Ref. Jesteś mamo skarbem mym,
 Kocham Ciebie z całych sił.
Jesteś wszystkim tym co mam,
Wszystko Tobie jednej dam. (2x)
    
    2.  Kiedy mija dzień i noc nastaje,
 Mówisz - miłych snów, moje kochanie.
 Po czym tulisz mnie, czule całujesz,
Więc zaśpiewam Ci, to co ja czuję.
 Proszę otwórz serce swe,
Niech w nie wpadną słowa te,
Które Tobie teraz ja, Podarować właśnie chcę

 Ref. Jesteś mamo skarbem mym,
Kocham Ciebie z całych sił.
Jesteś wszystkim tym co mam,
 Wszystko Tobie jednej dam. (2x)

Bolek i Lolek świętują Imieniny Mamy, może to dla Was mała podpowiedź, co dzisiaj zrobicie dla mamy BOLEK I LOLEK

Tu zadanie dla Was, mama odczytuje Ty dokończ zadanie DLA MAMY

Jeśli nie masz niespodzianki dla Mamy szybko coś wymyśl, może ramka na zdjęcie? 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz