Dzieeeeeeeeeeeń dobr!y!!
Jak tam wyspani? Jestem
bardzo ciekawa jak podobała Wam się prima-aprilisowa zamiana ról?:-) Zrobiliście sobie
psikusy? A może bolą Was brzuchy ze śmiechu?
Dziś kolejny, czwarty już - "zwierzątkowy dzień" :-). A oto zabawy:
Dziś kolejny, czwarty już - "zwierzątkowy dzień" :-). A oto zabawy:
1. Czy
wiecie jakie produkty dają nam zwierzęta? Otwórzcie lodówkę i spróbujcie je
odnaleźć. Jeśli macie ochotę - obejrzyjcie film edukacyjny: "Skąd się
bierze mleko"SKĄD SIĘ BIERZE MLEKO
2.
Narysuj świnkę. Małą podpowiedź jak to zrobić, znajdziesz tutaj ŚWINKA
Świnka:
Narysuję dla Was świnkę.
Średnim kołem zaczynamy z tego głowę świnki mamy. W tymże kole trochę dole małe
jajo kredką robię, w jaju krótkie dwie kreseczki, nad nim oczka dwie kropeczki,
z dwóch trójkątów piękne uszy i pod noskiem uśmiech duży. Tuż za głową wielkie
jajo, to jest właśnie świnki ciało, cztery nóżki dorysuję i różem świnkę
koloruję. Jeszcze ogon jak sprężynka i już jest wesoła świnka
Piesek PIESEK
Kotek KOT
Myszka MYSZKA
3.
Zatańczcie do piosenki: "Kaczuszki" PIOSENKA KACZUSZKI
4.
Czy wiesz jak wygląda "kaczy chód"? Mama będzie teraz
mamą kaczką (lub tata - kaczorem) i kaczym chodem będzie poruszać po całym domu,
a ty za nią. Mama będzie przyspieszać, zwalniać, wejdzie nawet pod stół. Nie
zgub się kaczuszko! Rób dokładnie to, co mama i chodź za nią krok w krok :-)
5. A może by tak plastyczne zabawy:
Zwierzątka z plasteliny lub masy solnej (1
szklanka mąki;1 szklanka soli; ok. 0,5 szklanki wody, jeśli ktoś ma może dodać łyżkę kleju
magic)
Lub farbami coś zmalować:
Dobrej zabawy!
Piosenka
Dziwne rozmowy – może nauczysz się śpiewać DZIWNE ROZMOWY
A
może pobawicie się do w zabawę „Jestem muzykantem konszabelantem”, w której
trzeba pokazywać jak gra instrument JESTEM MUZYKANTEM
W całej zabawie chodzi o
gesty, mimikę i dźwięki, którymi opisujemy instrumenty.
Jestem muzykantem,
konszabelantem (pokazujemy na siebie)
My – muzykanci, konszabelanci (rozkładamy ręce wskazując innych)
Ja umiem grać, my umiemy grać: (jak wyżej, wskazujemy siebie a potem innych)
A na czym?
My – muzykanci, konszabelanci (rozkładamy ręce wskazując innych)
Ja umiem grać, my umiemy grać: (jak wyżej, wskazujemy siebie a potem innych)
A na czym?
A na pianinie a pianino ino ino, ino, ino
Jestem muzykantem, konszabelantem (pokazujemy na siebie)
My – muzykanci, konszabelanci (rozkładamy ręce wskazując innych)
Ja umiem grać, my umiemy grać: (jak wyżej, wskazujemy siebie a potem innych)
A na czym?
My – muzykanci, konszabelanci (rozkładamy ręce wskazując innych)
Ja umiem grać, my umiemy grać: (jak wyżej, wskazujemy siebie a potem innych)
A na czym?
A na flecie, fiju fiju A na flecie, fiju fiju A na flecie, fiju
fiju
A na flecie bęc (przy
śpiewaniu refrenu wykonujemy rękoma gest grania na flecie)
Jestem muzykantem, konszabelantem (pokazujemy na siebie)
My – muzykanci, konszabelanci (rozkładamy ręce wskazując innych)
Ja umiem grać, my umiemy grać: (jak wyżej, wskazujemy siebie a potem innych)
A na czym?
Jestem muzykantem, konszabelantem (pokazujemy na siebie)
My – muzykanci, konszabelanci (rozkładamy ręce wskazując innych)
Ja umiem grać, my umiemy grać: (jak wyżej, wskazujemy siebie a potem innych)
A na czym?
A na bębnie bumtarara, bumtarara…
A na bębnie bumtarara, bumtarara…
A na bębnie bumtarara, bumtarara…
A na bębnie bęc (wykonujemy gesty wskazujące grę na bębnie)
A na bębnie bumtarara, bumtarara…
A na bębnie bęc (wykonujemy gesty wskazujące grę na bębnie)
Jestem muzykantem, konszabelantem (pokazujemy na siebie)
My – muzykanci, konszabelanci (rozkładamy ręce wskazując innych)
Ja umiem grać, my umiemy grać: (jak wyżej, wskazujemy siebie a potem innych)
A na czym?
My – muzykanci, konszabelanci (rozkładamy ręce wskazując innych)
Ja umiem grać, my umiemy grać: (jak wyżej, wskazujemy siebie a potem innych)
A na czym?
A na trąbce trutututu, trutututu…A na trąbce trutututu, trutututu…A
na trąbce trutututu, trutututu…
A na trąbce bęc (wykonujemy
gesty wskazujące grę na trąbce)
Jestem muzykantem, konszabelantem (pokazujemy na siebie)
My – muzykanci, konszabelanci (rozkładamy ręce wskazując innych)
Ja umiem grać, my umiemy grać: (jak wyżej, wskazujemy siebie a potem innych)
A na czym?
My – muzykanci, konszabelanci (rozkładamy ręce wskazując innych)
Ja umiem grać, my umiemy grać: (jak wyżej, wskazujemy siebie a potem innych)
A na czym?
A na skrzypcach dylu dylu
A na skrzypcach dylu dylu
A na skrzypcach dylu dylu
Gdzie mam wysłać zdjęcia prac syna ?
OdpowiedzUsuńmożna mms'em na mój nr tel lub na maila : justyna.kubicka@adres.pl
OdpowiedzUsuń